Τίτλοι Νέων

Πέμπτη 9 Δεκεμβρίου 2010

SuGleri: EΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ 2010 ''SUGLERI'' ΠΟΥ ΕΚΔΟΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΕΛΤΑ


Σας Ευχαριστώ ,


Για την προτίμηση που δείξατε στην Πασχαλινή Εικαστική κάρτα μου , που εκδόθηκε από τα ΕΛΤΑ, βασισμένη στο έργο μου ''Ενωση Γαλαξιών'' 50*70 cm , λάδι σε μουσαμα (2006)

Ειμαι και πάλι κοντα σας , με 3 νέες εικαστικές Χριστουγεννιάτικες κάρτες που εκδίδονται για τα φετινά Χριστούγεννα από τα ΕΛΤΑ και βασίζονται στα εξής έργα:

1.Στο έργο ''η γέννεση του κοραλλιού'' 60*80 λάδι σε μουσαμά (1998),
το οποίο είχε βραβευτεί (δημοσιευμα εφημερίδας Απόφαση, με τίτλο ''Κοράλλια στην Αθήνα από την Αθηνά'') σε έκθεση της ΑΔΕΔΥ στο Ζάππειο Μέγαρο το 2004 και μετα εκτέθηκε στο πανελλήνιο συνέδριό της , στο ξενοδοχείο ''Μεγαλη Βρετάνια''

 Επίσης εχουν κυκλοφορήσει 1000 αριθμημένα αντίτυπα του έργου σε μικρό μέγεθος όπως της φωτογραφίας.



ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ Χ2010-15






2.Στο έργο ''Συμπαντική θύελλα'', 70*90, ακρυλικά σε μουσαμά (2008) που ανήκει στα νέα εκφραστικά εννοιολογικά έργα με θέμα ''το περιβάλλον'' και εκτέθηκε το 2009 στην εκθεση Ζωγραφικής και (..) των εργαζομένων και (..) των ΕΛΤΑ στο Μετρό του Συντάγματος

Η έκθεση διοργανωθηκε από τα ΕΛΤΑ με μεγάλη επιτυχία (δημοσιευμα ναυτεμπορικής) ενω επιμελήθηκα καλλιτεχνικά την εκθεση Ζωγραφικής αυτή.



ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ Η ΚΑΡΤΑ χ2010-11




3. Η Κάρτα Χ2010-28 , είναι η παρακάτω αυτοφωτογραφία , που έχω τραβήξει στο εργαστήριό μου





 ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΕΤΕ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΣ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΖΕΣΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟ ΤΡΟΠΟ


















Υ.Γ Περισσότερες λεπτομερειες σχετικά με πιθανη παραγγελία σας, θα βρειτε στον 2010 καταλογο χονδρικής πωλησης Χριστουγεννιάτικων καρτών ΕΛΤΑ

 
Back To Top