Τίτλοι Νέων

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

SuGleri: H BΡΑΔΙΑ ΤΟΥ ΚΛΕΙΣΙΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΟΥ ΔΙΑ-ΚΟΣΜΟΣ


ENA TEΡΑΣΤΙΟ!!!...ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!....ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ.....ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΕΙΣΕΠΡΑΞΑ ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ...ΣΤΟ ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΤΗΣ ΕΚΘΕΣΗΣ ΜΟΥ....
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!!!... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.... ΣΤΗΝ ΛΙΑΝΑ ΖΩΖΑ ΙΔΙΟΚΤΗΤΡΙΑ ΤΗΣ CUBE GALLERY ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΣΕ ΤΟ ΕΙΚΑΣΤΙΚΟ ΜΟΥ ΕΡΓΟ.
ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ!!... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.... ΣΤΟΥΣ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΗΝ ΑΧΑΙΚΗ ΟΙΝΟΠΟΙΙΑ ''SANTOR'' ΠΟΥ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΧΘΕΣ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΟ ΕΞΑΙΣΙΟ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟ ΚΡΑΣΙ ΤΗΣ ΒΡΑΔΙΑΣ
ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΑΤΡΙΝΟ ΟΙΚΟ ΜΟΔΑΣ ALOA ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΣΕΦΕΡΕ ΤΟ ΦΟΡΕΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΒΡΑΔΙΑ.

Στη φωτο είναι ο καθηγητής μου στο Πολυτεχνείο και στις Μεταπτυχιακές σπουδές μου ,πολιτικος μηχανικος , Πρύτανης του Πανεπιστημίου Πατρών Χρήστος Χατζηθεοδώρου. Τον Ευχαριστώ ιδιαίτερα που τόσα χρόνια είναι δίπλα μου, όπως ευχαριστώ όλους σας.....
 
Back To Top