Τίτλοι Νέων

Τετάρτη 4 Οκτωβρίου 2017

ΑΝΑΔΡΟΜΗ- ΤΟ 1ο ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΤΟ 1998 ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ''ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ'' ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΟΤΕ ΝΕΩΝ ΠΑΤΡΙΝΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ -ΜΕ ΤΟ ΝΙΚΟ ΣΤΕΦΑΝΟΠΟΥΛΟ



ΑΝΑΡΤΩ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ 

ΤΟ 1ο ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΜΟΥ ΔΡΑΣΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΠΕΛΛΟΠΟΝΗΣΟΣ ΙΟΥΝΙΟ 1998 ΜΕ ΑΦΟΡΜΗ ΤΗΝ ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΤΩΝ ΤΟΤΕ ΝΕΩΝ ΠΑΤΡΙΝΩΝ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΩΝ.

ΕΠΕΙΔΗ ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΕΧΝΩ ΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΡΙΞΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΜΟΥ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ...

ΦΩΤΟ Με τον Αγαπημένο Δημοσιογράφο Νίκο Στεφανόπουλο.
ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!! ΝΙΚΟ
που στηρίζεις τις εκθέσεις μου με τα δημοσιεύματά σου και την παρουσία σου πιστά ....ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ....Από το 1998 που με κάλεσες να συμμετάσχω σε διαγωνισμό των τότε Νέων Πατρινών Καλλιτεχνών ,(στον οποίο Βραβεύτηκα) έως τώρα....




 
Back To Top